Polska marka kosmetyków Dr Irena Eris staje się znana nie tylko w Polce. W tym roku kończy ona budowę swojej dystrybucji na kluczowych rynkach europejskich.

Jak informuje serwis wiadomoscikosmetyczne.pl, w kwietniu tego roku polska marka zadebiutowała w Portugalii. Jednym z niezwykle istotnych dla niej sukcesów jest też wejście na rynek francuski. Charakteryzuje się on wysoką konkurencyjnością oraz hermetycznością.

Największy sukces odniesiono w Hiszpanii

W rozmowie z serwisem Mariusz Wiśniewski podkreślił, że największym sukcesem jest jednak ten, jaki udało się odnieść na rynku hiszpańskim. Head of Business Development and Sales Am, Western Europe, Asia w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris przypomina, że w 2018 roku polska marka weszła do sieci lidera perfumerii, który posiada aż 350 placówek.

Kosmetyki Dr Irena Eris we wspomnianej sieci są eksponowane w sekcji kosmetyków premium i znajdują się na przykład obok takich marek jak Dior czy Sensai.

Nasza marka zajmuje topową pozycję pośród marek luksusowych oferowanych przez tę sieć

– podkreśla Wiśniewski.

Dodał również, że niezwykle ważną chwilą dla marki było rozpoczęcie sprzedaży w John Bell and Croyden w Londynie. Po niemal trzech latach Dr Irena Eris konkurując z innymi, mocnymi markami, potroiła tam swoją sprzedaż.

Od Rumunii po Francję

Co więcej, polska marka współpracuje też z siecią Douglas i obecna jest zarówno w Rumunii, Chorwacji, jak i Niemczech czy wspomnianej już Francji. Od grudnia ubiegłego roku dostępna jest też w rosyjskiej sieci Zlote Jablko.

Dr Irena Eris powstała w Polsce w 1983 roku. Jej siedziba mieści się w Piasecznie, z kolei w Warszawie ulokowane zostało Centrum Naukowo-Badawcze, które otwarto w 1999 roku. Założycielką przedsiębiorstwa jest Irena Eris oraz jej mąż, Henryk Orfinger.

za: wiadomoscikosmetyczne.pl

Zobacz też:
Potrzebujesz odprężenia? Oto, jak własną łazienkę zamienić w salon SPA